Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

η ωριμότητα σκοτώνει την αθωότητα????

Στρίβοντας ένα ακόμη τσιγάρο μετά από μια λίγο κουραστικήκαι αγχωτική  μέρα, ακούγοντας ραδιόφωνο όπως πάντα ( άλλωστε είναι κ η καλύτερη παρέα ), και αναλογίζοντας τα κατορθώματα της σημερινής κ πάλι μέρας, βλέπω από το παράθυρο την άδεια πλατεία απέναντι από το σπίτι μου και χαλαρώνω .
σκέφτομαι ότι δεν πάει κ πολύς καιρός από τότε που ήμουν κ εγώ στις πλατείες τρέχοντας με τα ποδήλατα και της μπάλες τους τσακωμούς και το κρυφτό τις τούμπες και τα γδαρσίματα.

ποιος δεν έχει σιλογιστεί έτσι έστω και για λίγο το παρελθόν που όλα ήταν τόσο αθώα τόσο απλά όχι  περίπλοκα χωρίς πολλά πολλά νούμερα χωρίς υποχρεώσεις και προβλήματα.

υπάρχουν άνθρωποι που η ζωή  τους κύλησε όμορφα κύλησε ανώδυνα κύλησε ομαλά ... είτε επειδή δν ήταν του ρίσκου είτε επειδή oλα τους πήγαν δεξιά ( που λεν κ στο χωριό μου ) κτλ κτλ κτλ ...

αλλά χέστηκα για αυτούς τη ανάγκη έχουν ? οι υπόλοιποι όμως? όλοι εμείς ?που φάγανε τα σκατά με το φτυάρι ? που τα πατήσανε κ πέσανε με τα μούτρα μέσα ? είτε επειδή το έπαιζαν μαγκάκια είτε επειδή πλήρωναν αμαρτίες άλλων ? δεν ξέρω για εσάς αλλά τα δικά μου σκατά ξεκινήσανε νωρίς ήμουν κ εγώ ο βαριμαγκας που ήθελε να είναι μπροστά ... ήθελε να βρέξει το τσουτσούνι του που είχε ανακαλίψει ότι δν είναι μόνο για να κατουράει ήθελε να καπνίσει γτ ήταν μεγάλος οπότε εμπλεξα κ εγώ από πιτσιρίκι με το κόσμο των μεγάλων . θα μ πείτε χεστήκαμε δίκαιο έχετε ας μπούμε λοιπών στο θέμα το σημερινό ...


με λίγα λόγια η ωριμότητα σκοτώνει την αθωότητα αυτό το απλό ήθελα να σας πω κ να μοιραστώ μαζί σας ....

πάμε μια τζουρίτσα βραδινού καφέ κ να εξηγηθούμε ... όταν ζεις κ κυρίως μαλακιζεσε ως νεανίας 13-14-16 κτλ κ θες να το παίξεις άνδρας ( η γυναίκα ) μερικές φορές τα καταφέρνεις φτάνεις σε μια αρκετά πρόωρη ηλικία ίσως κ λίγο πριν το τέλος της εφηβίας που τα έχεις κάνει όλα ρε φίλε. και μετά τις ? το point της όλης υπόθεσης είναι το τι αξίζει τελικά ? να ζεις την ηλικία σου με το ρυθμό που της αξίζει η να τρέξεις ... οποίος τρέχει σκοντάφτει λένε ίσως έχουν δίκιο ίσως άδικο ... ξέρω ίσως σας φενοντε μαλακίες αλλά το να ζεις μπροστα από την ηλικία σου ναι είναι καλό σε κάνει γρηγορότερα σοφότερο ( εάν έχεις την προδιάθεση να μάθεις γιατί άμα είσαι και βόδι γάματα.... δν θα μάθεις ποτέ ) αλλά χάνεις την αθωότητα πολύ νωρίτερα απότι θα έπρεπε, τότε ήμουν ο cool guy με γυναίκες εξόδους κ ποτά ... οκ καλή φάση ... αργότερα όμως όταν ήρθε η φάση του τι θέλω από την ζωή μου ξαναπάτησα τα σκατά που ο ίδιος είχα φάει στη μάπα πριν. βαριέμαι να βγω αφού ήδη έχω ξενυχτήσει τόσο πολύ, που θυμάμαι περιόδους όταν πήγαινα σχολείο που η μάνα μου σουκου δν με είχε δει μέχρι κυριακή βράδυ που θα κοιμόμουνα για να πάω σχολείο να ρίξω κανένα 7 ωρο ύπνο ακόμη ( άμοιρη μάνα σκεφτόσαστε το ίδιο λέω κ εγώ τώρα ), να δω τι θα πω στα παιδιά μου .... ελπίζω αυτό το blog να έχει εξαφανιστεί μέχρι τότε ....  οπότε φτάνουμε στην ουσία του αξίζει τελικά να είσαι μπροστά κ χάνεις την σημασία της ηλικίας σου την αθωότητα για τι ? για μερικά χρονάκια ωριμότητας παραπάνω ? δν ξέρω για εσάς αλλά μερικές φορές ίσως το να κοιτάς μια πλατεία σε γεμίζει με απορίες με αναμνήσεις και κυρίως να αναρωτιέσαι.

από την άλλη όμως η ωριμότητα είναι κάτι το οποίο το αποκτάς κ σε ακολουθεί για την υπόλοιπη ζωή σου κ εξελίσετε...  η αθωότητα κάποια στιγμή ούτως η αλλιώς σε αφήνει .... οπότε  Το μαλακιστειν or not to μαλακιστειν ? ιδού η απορία ....



mpeeeeeeeeeeeeeee

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου